آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

پیام تبریک آغاز سال تحصیلی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی

آقای دکتر حسین زاده
۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۴ کد : ۱۴۵۳ اخبار داخلی اسلاید شو کمیته تحقیقات
تعداد بازدید:۲۱۴
پیام تبریک آغاز سال تحصیلی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی

دوستان گرامی
            دانشجویان عزیز
                           با سلام و احترام


بار دیگر از پی گردش گردون و لطف پروردگار، فصل مهر، بهار تعلیم و تربیت از راه رسید و فرصت را مغتنم شمرده و آغاز سال تحصیلی جدید و را به همه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ساوه بالاخص، شما دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، سلامتی، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال آرزو می نمایم. متأسفانه باز هم به دلیل ادامه اپیدمی از حضور حقیقی و پرشور دانشجویان عزیز محروم هستیم و امیدواریم با توجه به اقدامات خوب، سریع و موفقی که برای واکسیناسیون دانشگاهیان انجام شد و ادامه روند واکسیناسیون، در آینده ای نزدیک شاهد حضور این عزیزان در دانشگاه باشیم و صدای شور و نشاط پویندگان دانش بار دیگر در فضای دانشگاه طنین انداز شود.
اگرچه امسال کمیته تحقیقات دانشجویی نیز همراستا با بخش آموزشی، به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا ناگزیر به تغییر رویه در شیوه های آموزشی خود شد اما همچنان در تلاش هستیم تا بستر تعلیم و تعلم را برای شما دانشجویان به بهترین شکل آماده کنیم. در این راستا سطح دوم دوره دیپلم پژوهشی به همراه سایر کارگاههای آموزشی که از قبل برنامه ریزی شده بود به همت همه عزیزدانی که در برنامه ریزی، برگزاری و تدریس مشارکت دارند در حال اجرا است. امید است با استقبال شما دانشجویان گرامی همراه باشد و زمینه آموزش پژوهش صحیح را برای شما فراهم آورد. استقبال دانشجویان و پژوهشگران عزیز در دو سال گذشته، در کنار برنامه ریزیهای انجام شده و حمایتهایی که مدیریت محترم دانشگاه داشته است ارتقای رتبه پژوهشی کمیته تحقیقات را رقم زده است و امید داریم روند صعودی بیش از پیش ادامه داشته باشد.
در خاتمه آرزومندم به فضل الهی در سال تحصیلی جدید و با همکاری شما دانشجویان پرتلاش و ساعی؛ این توفیق به ما عنایت گردد که بتوانیم با بهره‌‌مندی از همه‌ی توان و البته با تلاشی مضاعف و خالصانه، و انگیزه‌ والای دانش طلبی، در جهت ارتقای دانشکده به ویژه برنامه های کمیته تحقیقات دانشجویی؛ گام‌هایی موثرتر، بلند و استوار در جهت رشد همه جانبه برداریم. برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت، بهروزی و سعادت آرزومندم.

 

دکتر حسین زاده
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی
 


نظر شما :